ARTUR DŁUBAK

Praktyk biznesu, Coach i Trener sprzedaży

Absolwent Zarządzania Przedsiębiorstwem i Managementu na Fern Akademie w Hamburgu, Marketingu i Sprzedaży na WSHiFM w Warszawie, oraz Wprowadzania Innowacji i Zmiany na York St. John University w Yorku. Jako jeden z nielicznych Polaków uzyskał dyplom Studium Zarządzania Supermarketami w instytucie IGA w Atlancie. Od prawie 30 lat w sprzedaży sieciowej FMCG/DIY, oraz dystrybucji FMCG/Non Food a także od 20 lat w produkcji i handlu materiałami budowlanymi. Praktyka w sprzedaży, dystrybucji, supply chain oraz ogólnym zarządzaniu zdobyta na 4 kontynentach w środowisku tak małych firm jak i dużych korporacji. Pełnione funkcje: dyrektora hipermarketów, zarządzania zapasami, supply chain, sprzedaży, marketingu & rozwoju biznesu, dyrektora generalnego w takich firmach, jak: Metro, Tesco, Leroy Merlin, Perekriostok (X5) Rosja, Dixy Rosja, Kreisel GmbH Russland, Megapolis Group Rosja, IGA Russia, Barlinek Rosja.

Autor książki „Sprzedawanie jest sztuką…”

W konsultingu biznesowym, zarządzaniu start-up’ami oraz projektami optymalizacji firm na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej od ponad 20 lat. Wyznaje zasadę, iż nie ma rzeczy niemożliwych a firmy są na tyle skuteczne, na ile kompetentni są w nich ludzie. Nie ma litości dla ignorancji, niespójnych strategii biznesowych, mizernej sztuki operacyjnej i chaotycznej taktyki. Specjalizuje się w wyciąganiu firm z kłopotów, uruchamianiu nowych przedsiębiorstw, oraz w ich prawidłowym zarządzaniu.

Specjalizacja trenerska – Jako ekspert – trener i coach od 20 lat zajmuje się rozwojem kompetencji kadry managerskiej, w tym pod kątem szybkiego i skutecznego działania, oraz optymalizacji procesów decyzyjnych. Celuje we wprowadzaniu innowacji, zmian, oraz kształceniu liderów. Prowadzi szkolenia dla większości sektorów biznesu aktywnych w Europie Centralnej i na Wschodzie. Działania doradcze, szkoleniowe i coachingowe kieruje w stronę managerów na szczeblu średnim, top, oraz executive. Od prawie 4 lat rozwija szkoleniowo i coachingowo siły sprzedaży w branży e-commerce / digital marketingu.