ROMAN SZYMCZAK

Ekspert trade marketingu detalicznego

Piastował stanowiska managera w takich firmach jak: Makro Cash & Carry, Tradis, Kaufland. Zdobywał rynki krajowe i międzynarodowe jako Commercial Director w holenderskiej firmie zajmującej się dystrybucją narzędzi.

Jako Prezes Zarządu zarządzał siecią sklepów detalu własnego i franczyzowego jednej z wiodących w Polsce spółek w branży FMCG.

Ukończył Zarządzanie i Marketing UMCS w Lublinie oraz studia MBA University of Illinois. Uczestnik studiów podyplomowych Master Class of Management – Psychologia Działań Menadżerskich SWPS w Warszawie. Laureat prestiżowej nagrody konkursu Trener Sprzedaży 2015 Polish National Sales Awards.

Autor książek:

  • Merchandising w aptece – jak dostosować aptekę do oczekiwań pacjenta,
  • Pricing – jak zarządzanie ceną może zwiększyć zyski w detalu,
  • Merchandising – zarządzanie kategorią w punkcie sprzedaży.

Od wielu lat jest trenerem biznesu i ekspertem trade marketingu farmaceutycznego. Zrealizował dziesiątki projektów szkoleniowo – doradczych w farmacji począwszy od wprowadzenia produktów na rynek, budowania standardów i strategii pricingowych, przez szkolenia dla KAMów, KASów, farmaceutów i właścicieli aptek.

Doświadczenie w branży farmaceutycznej: Gemini, PGF, Neuca, Sanofi, Polpharma, Same Dobre Apteki, Apteki Codzienne, Stada, Hasco, Apteki Różane, Angelini, Teva, Thea, Pfizer, Aurovitas, Naos, Super-Pharm, Nowa Farmacja, Paso Trading, Olimp Labs itp.